Tuesday, September 14, 2010

selamat hari tua.....~~(^-^)

oh no...hari nie genap lah umur aku 22 tahun...macam tak caya jer. rasa sekejap je...tapi aku tau, aku nie muda lagi...hahaa...orang kata bila buat wish time tiup lilin kemungkinan hasrat kita dipenuhi...ye ker???aku tak pernah buat pun sebab mak aku tak suka lilin atas kek. dia kata kotor..hahaa..macam-macam mak aku sorang nie. 

tahun nie semua orang yang wish aku menggunakan perkataan yang menakutkan. semua pun kata macam nie "selamat hari jadi...buat yang terbaik untuk final exam tau..." aku yang baca nie pun naik takut. but...listen my pinky promise..."i will try to do my best, as long you all besides me, i know i can do it...believe me..."

to mya dad n mum,ur love is enough for me...
to my sweet sis...nana and nini...terima kasih...walaupun tiap-tiap tahun korang dua wish kat aku, aku tetap rasa terharu...
to nana, terima kasih ye.rantai tu aku jaga elok-elok....tapi,kalau aku tak ada duit,leh tak aku pergi pajak gadai...hahaaa(gurau jer..kalau dia tahu mampus aku)
to nini, top up la banyak-banyak tuk ku..beli banyak-banyak lagi tau barang tuk ku..kali nie ku nak phone lain lak...hahaa...
to my friend(especially kown n djah), thanx sebab jadi kawan aku yang paling baik di kksp...korang memang d best...muahhhh
to my pak tih n mak tih...terima kasih la sebab menyambut my advance bday...makanan tu sedap sekali...lain kali pergi lagi ye...(tapi kalau ada coklat lagi sedap)


so...azam aku untuk umur 22 tahun ialah....erm...ermm...ermmm....tak tahu....que sera,sera...whatever will be, will be...apa-apa pun...GANBATEI!!! CHAYOK!!! HUITING!!! FIGHTING!!! FIGHT-O-OH!!!







No comments:

Post a Comment