Friday, October 15, 2010

stop 4 a while.....

aku kena stop dulu la...exam around the corner je nie...kalau belok je kat selekoh depan tu, dah exam la aku..(betul2 translate..keh3x)gila tahap  gaban nie. aku tak leh lagi nak tumpu kat study. mana taknya..asal study ja ada makanan....asal study ja ada minuman yang cedap cangat...asalkan study ada ja cerita...macam mana nak konsentret..macam mana lah nie. dah lah result exam pun cukup cukup makan ja..hampeh tul lah...
      
                                  
aku tak sempat lak nak snap aku nya result...yang aku tau satu stesen tu memang cukup cukup makan ja...kalau tak baik ngan puan tu maybe aku failed pa..haha...berkesan guh soft skill yang aku praktik..kan..kan..kan...

 ******************************

petang tadi, aku ada phone mak aku jap..nak lepas rindu la katakan...bila phone angkat ja terus aku dengar ada orang cakap macam nie,

"maaf, nombor yang anda tengah sibuk...sila JANGAN cuba sekali lagi"

macam hampeh ja...nak tau tak sapa yang cakap macam tu...my cute queen la..!!selamat lah suara tu kasar..kalau suara lembut macam suara operator kat airport tu..mau percaya gak aku...

sembang punya sembang, aku p la toilet. sakit perut...x tahan(tapi dok tengah bergayut lagi...)
sampai satu time tu, aku kata kat my cute queen,

" ibu jap...sat na, jangan letak phone pulak...."

gedebushhh!!!!!!

"aaahhhhhhhh"

"woi, hang wat pa...?"

"orang tengah berak la ibu woi...hahaaaa"

"ceit..tak guna guh..habis la aku suwe(malang) ari nie...pengotor..."

"hahaaahaa....."

p/s : sila jangan cuba aksi ini...
kah kah kah...

No comments:

Post a Comment