Tuesday, November 30, 2010

aDa AkU kIsAh

assalamualaikum....
tiba-tiba ari nie aku rasa nak jadi perempuan solehah...boleh tak???walaupun kawan aku kata aku nie x sesuai...tapi,nak gak..hehee

entry aku ari nie mengenai kehidupan aku(bila masa lak blog aku nie dok cerita tentang orang lain)..
mula-mula aku buat blog tahun lepas. masa tu leh kata popular gak lah...ramai follower..sebab aku rajin sangat on9. tapi, lepas sebulan aku tak bukak blog aku tu, aku terus lupa password. maka, di jadikan cerita aku buat la blog baru (yang nie la)..tapi aku tak rajin sangat lah nak layan, maklumlah pelajar tahun terakhir mestilah sibuk kan kann kannnnnn......
tapi, ada gak manusia yang tak senang ati..apa masalah nya kalau ada dua orang follower.tak ada masalah kan...hang pun cuma ada 10 follower.tu pun kawan-kawan hang saja. pelik guh aku ngan perangai hang nie. nak kata muda, umur lagi tua dari aku...ish...ish...ish....udah-udah lah dengan perangai yang menyakitkan hati tu, buat kesian jer hati aku nie...tiap-tiap hari makan hati berulam jantung...lama-lama mau mati hati aku nie...huhuhu...ciannya


p/s: lupa lah nak upload pic sg.petani banyak-banyak...nak wat kenangan...~~

No comments:

Post a Comment