Friday, April 8, 2011

suka suki....

ello ebebady....long time no cc...hehee...dah sebulan aku tak tulis apa-apa dalam aku nya blog.rindu lak rasanya. maklum lah, kan sekarang nie aku ialah seorang penjawat awam yang berdedikasi dan berkarisma. oleh itu aku harus bekerja dengan tekun...(leh caya ker...)

aku sebenar nya tak tau apa nak tulis dalam entri nie. no idea..kering jer otak nie.macam tak berfungsi jer.nak cerita tentang kerja aku, bosan arr...kena marah jer tiap-tiap hari...yang paling kelakar sekali bila depa suma kata aku nie kurang hormon adrenalin..sebab tu lambat pick-up...kuang hajor guh manusia tu...selamat lah aku nie dilahirkan dengan hati yang tak kisah jer apa orang nak kata...hahaa..last-last depa yang bengang ngan aku...ambik ko....

eh..jap jap...nak tanya cikit...ang pa suka tak kalau orang selalu panggil nama ang pa...aku tak suka..sebab setiap kali orang panggil aku mesti menyahut..letih ar...orang kat tempat kerja aku nie selalu jer panggil aku...aku tau la aku nie comey sangat..hahaa...

okey ar...malas nak tulis..nak p basuh baju jap...meh ar tolong...hahaaa

No comments:

Post a Comment