Wednesday, September 29, 2010

.laporan #3:edisi OT.

time nie la paling aku tension skali
dari shift petang ke shift pagi..
last-last aku bantai tido pukul 10pm sampai la 6am...
tu pun ngantuk lagi 
apa nak jadi la
balik keje pun tido lagi
tambahan pulak hujan...
lagi lah lena..
hahaaa


hari nie duty aku cam besa-besa jer..
tapi, yang part best nya tengok doktor belah kepala(aku ada tolong gak tau...)
takut nya tengok otak dia..
cian..lepas nie dia dah tak leh cakap tuk sementara waktu
abis je op tu, ada lagi..
LCSC ke yang banyak
sampai aku naik bosan pun ada
cuma ada satu pesakit nie dia nya uterus ruptured
terkejut gak
memang tak sangka baby dia nak keluar awal
tapi, mujurlah dua-dua pun selamat
baby dia comei sangat-sangat
muka putih je
nie yang wat aku jeles tak hengat...
keh3x


sekarang nie
aku naik pening..
nanti bila nak delivery baby nak LSCS ke atauSVD
dua-dua pun menyakitkan
er...kalau ambil anak angkat leh x???
nak kena penyepak ngan mak aku...
cuba lah..
kah3x


  
aku nya kasut pink...comey x??







































No comments:

Post a Comment