Tuesday, September 28, 2010

.laporan #2:edisi OT.

meng'update ' blog sambil mendengar lagu m2m
lama tak dengar lagu best lah...
layan jiwang guh~~


tapi, aku bukannya nak cite pasai m2m or lagu dia..
tapi pasai 2nd aku kat OT la
hari aku jaga bahagian recovery room(tempat letak pesakit yang dah abis operate)
tapi, aku nie kaki merayap
aku p bilik OT ar..
apa lagi..
baru best tengok doktor dok bedah...
heheee


yang gempak ari nie aku dapat tengok prosedur potong kaki
best ooo...
ngeri pun ada gak...(ngilu pun sama)...geeeee
dua kali lak tu tengok
memang best ar...
lepaa tu tengok I&D lak
tapi x ekstrem sangat
hehee


abis je sume tu
aku pun memulakan aktiviti harian aku...
'memposekan' diri...
hahaahaa...
jangan jeles ye shai..
aku tangkap pic lagi banyak dari ko..
kat kaunter doktor pun aku tangkap gak
nanti aku jadi scrub nurse pun aku tangkap gak yek....
hahaaa


nanti, kalau posting nanti
keje kat OT pun best gak kan
tapi pening sikit ngan instrument tu lah
(sekarang pun dah berserabut)
kehkeehkeh...
apa-apa pun..jangan hantar aku kat gynae ngan obs suda..
aku x mo!!!!!!

 


                           



so, markah tuk ari nie..
jeng...jeng...jeng...
3/5
turun sudah...
sebab x ada banyak prosedur...
harap-harap sok ada prosedur yang gempak n best...

No comments:

Post a Comment