Sunday, September 12, 2010

nape tak dapat duit rayer.....part 1

sedihnya raya nie..huhu..tak dapat 1 sen pun duit rayer. apakah yang berlaku. aku nie bukannya tua sangat pun. pun tak kerja lagi, sepatutnya dapat lah duit rayer. jadi, diatas ketensionan tak dapat duit rayer, aku pun makan lah lemang ngan ketupat banyak-banyak.samapi kan malam pun mimipi aku makan ketupat. ish3x...tahap kronik nie. hahahaa...
lagi satu aktiviti yang aku suka rayer nie sebab aku tangkap pic banyak-banyak...hepy tak terkira tu...gambar kucing pun aku tangkap..hehee..sume nye gebu-gebu....suke nyer....
ok lah...disini aku nak ucapkan kpada mak ngah aku n pak ngah aku (yg berada di kg keda sg.salleh) terima kasih kerana tolong membelah lemang tuk ku..hehe...jasamu akan ku kenang...
n spesial tuk my mummy n my daddy...thanx sebab sanggup teman anakmu yang gila ini makan tengah-tengah malam buta...i lap u so much~~~=))


pagi rayer yg x brapa nk syahdu...

                                                                          
                                                                              
aku n pokok n cik semut


hahaa...my big sis

2 comments:

  1. poyo la gmbr kt pokok..
    sila buang!

    ReplyDelete
  2. ceit...sungguh kurang asam...jeles lah tu dia x leh nk wat mcm nie~~~

    ReplyDelete