Sunday, September 26, 2010

OT dan aku x faham!!!

hari nie bermula lah tugasan aku di OT(operation theater)
best gak lah...
daapt tengok op hernioplasty, LSCS ngan appendix
pening pun ada gak sebab bau pateri tu...
letih pun ada sebab kena berdiri je sepanjang hari
untuk hari pertama nie aku bagi 4/5 markah untuk OT...
tahniah...


tapi la kan...
yang nie yang aku musykil sangat
si kawan aku nie tak tahu la nape...
period kot...tapi leh semayang...
hish...bikin aku pening...
aku ada tersalah cakap ker...
atau pun
aku ada buat muka ke kat dia...
tapi,
aku rasa tak.....
tiba-tiba je time balik dari keje 
terus dia balik seorang
balik cepat-cepat macam kena kejar ngan hantu
aku pun x tau la
tapi,
aku ada rasa x best lah ckit
dia kan kawan baik aku
kalau tiba-tiba je tarik muka
x lengkap lah kumpulan kami


dan akan ada orang yang bersorak kegembiraan lah
kalau kami bertiga berpecah
( geng orang tua ler tu)...


so, macam mana lah nak wat sekarang nie yek????
bagi dia bertenang atau terus jer tanya dia??
mana satu yang elok??

No comments:

Post a Comment