Monday, September 27, 2010

.lapar nya perut.

lambat siot aku bangun hari nie
kul 9.30 am baru bangun
selamat lah tinggal kat asrama
kalau kat rumah
mau nya periuk belanga melayang kat muka aku
hahaaa

bangun-bangun terus je aku p basuh muka
nak mandi, malas...sejuk...
pastu, golek-golek atas katil
sambil tengok majalah KKAS
(kolej kejururawatan alor star ye...)
bosan tu...

tiba-tiba jer..
'kruuukkk'
perut aku berbunyi lah
lapar...
maka...dengan gaya jalan yang macam model tu
aku p la bancuh air milo
nak p beli makanan aku malas
milo pun jadilah...

baru je nak bancuh
tengok-tengok aku nya cawan sume ada kat pantri
(kes x basuh cawan lepas guna..hahaaa)
jadi, aku pun ambil lah cawan roommate aku(zaida..pinjam yek)
cawan Anlene gitu...tinggi dan berat
maka...harum lah bilik aku dengan bau milo...

tapi, masalah nya sekarang
aku lapar lagi....
huaaaa....
malas nya nak beli makanan
nak order pun malas
(sebenarnya kredit dah abis...bergayut sangat)
jadi...
bilik siah lah sasaran aku...(ops...sowi yer..hehee)
"siah...jom makan megi...jom la..aku lapar..."
siah pun kata
"ok..janji ko yang masak. aku malas..."
ceit...sengal nya budak...
last-last sekali akulah yang masak megi x cdap tu
tapi abis oooo....
sedap hingga menjilat sudu~~~*_*

jadi, tibalah masa nya tuk bersiap-siap p kerja
malas nya..
nak sambung tido lagi....

ish...memang malas guh aku nie kan??
hahaaa..itu lah aku!!!

No comments:

Post a Comment