Monday, October 4, 2010

cerita cinta aku dan dia.part 2

ok...aku sambung balik cite aku...sampai mana yek..ow..aku ingat..pasai kentut kan...ahak...
kali nie aku sambung terus ke ting 5 la...

        aku ingat bila lepas cuti sekolah, aku dah tak ingat kat si dia...rupa-rupanya lagi rindu tu. seksa guh..menci tau. so, hari pertama tu memang tak sabar la nak tengok muka dia.hehe..(gatai guh anak mak yam ngan pak ramlee nie...) bila aku tengok ja muka si dia kat assembly, aku rasa macam nak terbang sambil nyanyi lagu i believe i can fly..yehaaa...aku senyum sampai ke telinga...dok renyih ja sepanjang ari tu. selamat lah aku nya rahang tak tercabut.
 
        ada satu hari tu, time rehat aku dok lepak lah kat koridor...(saja je nak tarik perhatian si dia..maklum lah kelas kan sebelah menyebelah je). si dia pun datang lah lepak sekali kat sebelah aku. hepy nya tak terkira. menjadi gak taktik aku...hahaa. dok khusyuk menyembang...tiba-tiba ja dia panggil aku cakap 3 perkataan cina nie..aku nie pun tak faham. nak sebut apa lagi la...bahasa hokkien lak tu..aku pun tak mau la cakap.takut entah apa-apa perkataan yang dia nak ajak aku.

        abis je time rehat, aku pun tanya lah chinese girl dalam kelas aku. rupa-rupanya perkataan yang dia nak ajar aku tu bermaksud ' i love you'. aku rasa macam terharu sangat.(sebab pompuan kan cepat touching bab-bab nie). start dari tu aku malu sangat kalau jumpa si dia.hehee..

                                  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

         ada lagi satu time nie, time rehat tu si dia ada lah cakap kat aku, sat g si dia nak mai kelas aku. nak cakap satu benda ngan aku. yang aku nie punya lah pelik pasai pa dia tak nak cakap sekarang. tapi, cintun nya pasal aku pun ok ja...dan, memang betul pun, si dia mai kelas aku. time tu, Ya Allah..berdegup kuat gila jantung nie. muka aku naik merah, tangan aku pun mengigil...(kawan aku lah yang kata..aku x sedar pun). padahal dia bukannya jumpa aku pun, dia jumpa ngan ketua kelas. tapi, pandangan mata si dia hanya kat aku sorang...cuba korang fikir, time tu nak tak mana muka...malu gila.


          dan... mulai dari hari tu aku sedar, yang aku memang sungguh aku dah jatuh sayang kat si dia....




p/s: aku dah tak larat...mengantuk gila...bye...

No comments:

Post a Comment