Monday, October 4, 2010

exam lagi....tak mau dah mbik tahu...

hah...minggu exam lak
mau tension aku
OSCE nie macam separuh nyawa
kalau jawab teori tak pa gak
nie kena wat praktikal
mau tergagap
tengok-tengok yang jaga stesen tu nanti sister yang sengal
mau naik tension aku

mulai hari nie hingga time exam
aku ada lagi...
er..berapa hari yek..
jap jap nak kira...
1,2,3,4.....
eh...eh...ada lagi 7 hari lah
tolak satu hari outing jalan-jalan, tengok wayang
tolak lagi 3 hari kelas-study prep
tolak lagi sehari nak p pejabat pos...
so tinggal lagi....
2 hari je aku nak practise...
wakaka...biar btui aku nie
mesti kucewa giler-giler puan aku kalau dapat tau aku nya perangai macam nie
nak wat cam mana...
bak puan aku kata kat aku...
" u nie naughty la...i pun dah tak tahu nak wat apa ngan u..."
hahahaa..
sampai macam tu sekali
nah..mbik aku...bush!!!
hehee

hari nie....
tempat keje aku lak..( nyenye je tu tempat keje aku...)
pening gak lah kira instrument tu
kalau tanya aku nama pa
confom....comfommm sangat-sangat
aku tak leh jawab
pening wei...lagi susah nak sebut berbanding nama aku
tapi, banyak case ENT je...
geli..yek...yek...

dah..dah...aku nak p tido. sok keje pagi..petang lak ada kelas...
bosan~~~=_=

No comments:

Post a Comment