Monday, October 11, 2010

.OSCE.

murid-murid...tau tak OSCE tu pebende???apa...tak tau..tak pe, biar 'cikge' (bahasa mak aku) beritahu.
O =                         
S =                 
C = clinical
 E = examination
ok, sila isi tempat kosong. sebab cekge pun tak tau maksud O ngan S tu...kah kah kah....
memang gile btullah aku nie. tiga tahun mengaji kat sini pun tak tau lagi exam apa yang aku ambik..buat malu mak bapak je...sowi ye....tapi, kali nie exam yang sungguh mendebarkan..final year wei..kalau kantoi mampus aku...penat je aku study malam-malam...hehe...percaya tak...tak percaya udah...meh sini aku tunjukkan bukti...

nampak tak tarikh exam aku tu..dah dekat kan...huhuu..takutnya...









hah...tengok..rjin tak aku..tapi, yang nie bukan aku yang tulis pun...wakaka...kali aku tunjuk yang aku prepare lak na....




tadaa....yang nie lah aku prepare tuk exam nie...hehee...baguih tak aku...baguih kan..baik ang pa puji cepat...ada ayaq, ada keropok, ada coklat...jeruk pun ada..pergh..mantap wooo....nie lah keje aku tiap-tiap malam. orang len study bersungguh-sungguh..aku pulak melantak bersungguh-sungguh. orang lain balik bilik ngan ilmu penuh dikepala, aku lak balik bilik ngan makanan penuh di perut...tak tau la nak jadi apa ngan aku nie...huhuu. ada apa-apa petua tak nak nagi rajin belajaq...(bukan rajin makan na...)

p/s : lokasi = bilik bacaan aras tiga
       minuman = tajaan aku
       makanan = tajaan kawan aku....
       jeruk = tajaan....er..aku pun tak tau. pulun makan ja...

No comments:

Post a Comment