Monday, October 11, 2010

ah!!!shadap u all....

ARGHHHHHHH!!!!!!

huh...terkejut aku tiba-tiba entry aku macam nie. garang nya. mengalahkan singa dalam hutan...okeyh..ari nie aku moodyyy sangat. nak tau tak pasai pa...la..sabaq la..nie cheq nak cerita la nie...hehee..apa..tak mau baca??tak mau baca udah...tak mau layan..yekk...yek...(apa lah yang aku dok ngarut nie??)

                                           ***********************

hari aku kena posting kat tempat baru. staf-staf kat situ memang sempoi la...tapi, yang tak beshnya budak-budak junior aku...especially budak-budak management. pemalas tak hengat. macam ada gam ja kat buntut depa tu, sampai tak leh bangun dari kerusi tu...musykil aku...ish...ish....ish...aku rasa macam nak tanya satu soalan ja kat depa nie.

"adik, nak tanya sikit leh tak? adik guna gam apa nak lekat buntut kat kerusi 24 jam tanpa lekang? adakah gam gajah? ataupun gam campuran dari air hingus..(eee...geli nya)



tapi, mujurlah test dari puan aku tu menyelamatkan kegeraman yang melanda hati ini..pergh....tapi, malang nya soalan pulak susah..adoyai...keluar pulak soalan pasai bronchial asthma ngan appendix..ingat lagi tak bronchiol asthma yang aku dok cakap semalam...ingat..bagus..nie mesti minum susu Anlene masa kecik-kecik kan...kah kah kah....

balik ja dari kerja, aku terus je menuju ke kiosk kat bawah asrama tu. beli aiskrim 5. satu tuk kawan aku dan lagi 4 tu tuk aku la...malam nie ja aku bantai dua aiskrim..wah..memang panas gile kot aku ari nie...tak tahan gile....malas pulak rasa nak p keje sok..huhuuhuu

p/s : sapa-sapa mai lah ganti aku p keje..tapi, duit elaun tu aku tetap ambik kat aku lah...(~_~)

No comments:

Post a Comment