Wednesday, September 8, 2010

selamat hari raya!!!!!!!!!

hari raya menjelang lagi....x sabar nya..tapi ake masih rindukan hostel dan kehidupan aku kat kksp...walaupun tertekan tapi aku senang bila aku duduk seorang. mungkin sebab tak ada orang bagi arahan pada aku kot...heheee...


seperti biasa raya nie balik kedah la,umah mak ngah aku. tapi aku tak berapa selesa lah pergi rumah dia. maybe sebab bilik air yang sempit dan gelap serta menggelikan.


hari ini, ayah kata ada rumah untuk disewa. tapi bila call owner rumah tu tak dijawab. aku tak kisah, kalau dapat lagi awal lagi bagus. lagipun malulah kalau kown ngan siah mai rumah aku yang kecik nie. tapi rumah diorang tu rumah kampung...mestilah besar. aku lak rumah taman...ish3x....harap-harap dapat lah pindah....
dan akhir sekali..............


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....
MAAF ZAHIR DAN BATIN

No comments:

Post a Comment