Thursday, October 7, 2010

perah santan~~

hah...entry aku nie pasai sorang pompuan
merangkap kawan besa-besa aku lah
tak rapat sangat ngan dia nie
si pompuan nie suka sangat perah santan
nak tau pasai pa aku kata dia macam nie...(suma orang pun kata macam nie gak)

dia nie, pantang nampak laki encem sikit..confom tiba-tiba dia nya status tukar jadi single and available
(kalau geng pompuan tanya dia, automatic dia kata dia dah kawin..)
di jadikan satu crita nie, dia pun posting lah satu tempat nie
balik-balik je dari keje, terus dia cite kat roomate dia nie yang ada mamat minat kat dia
mak bapak, laju guh
nak kata dia nie lawa...er..comey sikit kot aku nie
senang cita kalau nak interpreted dia nie,
bak kata kawan aku...
hitam berkilat...
ok..kawan aku yang kata na...aku tak cakap apa-apa pun (cuma angguk sikit jer...okeyh...)

teruskan cerita...
si roomate dia nie pun dengarlah dengar penuh kemeluatan...
maka..berlalulah dua minggu penuh dengan crita si dia dan si laki tu...(sapa laki tu aku tak kenal lagi time tu)
after that lah kan,(pergh...terspeaking plak dah...)
aku lak posting kat tempat tu
maka, dengan perangai pompuan yang suka ambik tau tepi kain orang..
aku pun menyiasat la pasal laki tu
weyh...x encem pun...besa-besa ja..
rugikan peluh aku ja cari mamat tu..bak sini balik peluh aku tu

lepas 2 hari aku kat situ
aku pun check lah fesbuk aku..
tengok-tengok mamat tu nak minta jadi kawan aku
aku nie tak mau dikatakan sombong approve jelah...
pastu..dia mula chatting ngan aku...
aku pun layan gitu-gitu ja...(tak sampai 5 minit, aku tido depan lappy...hah...cian dia)
pastu...keesokannya aku pun crita lah kat my BFF
tak sangka lak pompuan tu dengar
pompuan tu pun kelam kabut tanya...
"betulkah...betulkah dia add hang.."
aku pun jawab lah..."aah..."
mana leh tipu kan....
terus ja muka dia bermuram durja...cian lak aku tengok...
tapi...masalah nya disini....
esok tu terus lak dia wat cerita baru
kat tempat posting dia yang baru tu, ada pulak mamat encem yang minat kat dia...
hahahaa...weyh...tolong lah..jangan buat aku gelak besar sampai terberak..
letih doh dok dengar cerita yang sama ja...
ada gak pompuan macam  nie


p/s : aku nak mamat encem gak yang minat kat aku...leh tak..kalau johnny deep lagi baguih....hahaa


oh...my hero...cayalah....hehee

No comments:

Post a Comment