Friday, October 8, 2010

.pictures.lalaalaa~~~

welcome to my hospital...eh..silap...bukan hospital aku. aku nie tumpang posting ja...kah kah kah
tempat resting kat ars 3...tapi, sumpah wei, aku tak pernah p. nak mampus kena halau ngan guard...hahahaa
gile suka pic nie...haha..sekali sekala perah santan apa salah nya kan..jangan dok jeles pulak okeyh!!!

khusyuk nya kawan aku dok semayang...aku dok kat tepi je. maklumlah cuti-cuti malaysia....

tadaa...ICU yang mengerunkan...takut wei...sebab aku selalu kena bantai akibat dari tahap kepontengan yang menjadi-jadi


pulun + poyo...hahaa...dok tengah dengaq lagu saloma...mengapa dirindu..angpa tau tak...best owh...
'anak punai anak merbah...terbang tinggi buat sarang'
'anak sungai kan berubah, ini pula hati orang, mengapa di kenang'
pergh...ayat-ayat orang dulu memang cantik and marvelous 

okeyh...berlakon ja na...jangan tanya aku pebenda nie..aku pun tak tau

No comments:

Post a Comment